2.) A második számú üzleti modell, amit a nagy MLM jövedelmekkel rendelkezők is alkalmaznak, a MÁSOLÓDÁS modellje.
Az alapvető különbség az előző "Boltos" modellhez képest abban áll, hogy itt a jövedelemszerző lehetőség kerül először ismertetésre, nem pedig a termékek.
Az ezt a módszert alkalmazó MLM-ezők igyekeznek megkedveltetni az általuk művelt vállalkozásfajtát, a lakosság több mint 90 %-át képező "nem eladói típusba" tartozó személyekkel. Nekik már sikerült megérteniük, hogy ez a tevékenység gyakorlatilag mások OKTATÁSÁRÓL és BETANÍTÁSÁRÓL szól.
Ezért aztán kiváló oktatói adottságokkal rendelkező érdeklődőket keresnek maguknak, és az üzleti rendszerüket kifejezetten ennek a célnak leginkább megfelelő személyek kiválasztására teszik alkalmassá.
Ennek érdekében igénybe veszik az internet nyújtotta lehető legkülönfélébb eszközöket, és a stratégiájukat is ennek figyelembe vételével alakítják ki.
Fő erősségük abban rejlik, hogy egy olyan sajátos rendszert használnak az érdeklődőik kiválasztására, amely segítségével ezt a folyamatot ők saját maguk - mindenféle külső beavatkozás nélkül is - elvégezhetik. Sőt, még arra is lehetőségük van, hogy ennek a jelöltkiválasztó folyamatnak köszönhetően, kiegészítő jövedelemre is szert tegyenek...
Mivel az alkalmazott eszközök és módszerek az úgynevezett - semleges - harmadik forrásból származó információk felhasználását is lehetővé teszik, a jelentkezőik hamar rájönnek arra, hogy itt a siker eléréséhez nincsen szükség eladói képességekre.
Az alapvető különbség az előző "Boltos" modellhez képest abban áll, hogy itt a jövedelemszerző lehetőség kerül először ismertetésre, nem pedig a termékek.
Az ezt a módszert alkalmazó MLM-ezők igyekeznek megkedveltetni az általuk művelt vállalkozásfajtát, a lakosság több mint 90 %-át képező "nem eladói típusba" tartozó személyekkel. Nekik már sikerült megérteniük, hogy ez a tevékenység gyakorlatilag mások OKTATÁSÁRÓL és BETANÍTÁSÁRÓL szól.
Ezért aztán kiváló oktatói adottságokkal rendelkező érdeklődőket keresnek maguknak, és az üzleti rendszerüket kifejezetten ennek a célnak leginkább megfelelő személyek kiválasztására teszik alkalmassá.
Ennek érdekében igénybe veszik az internet nyújtotta lehető legkülönfélébb eszközöket, és a stratégiájukat is ennek figyelembe vételével alakítják ki.
Fő erősségük abban rejlik, hogy egy olyan sajátos rendszert használnak az érdeklődőik kiválasztására, amely segítségével ezt a folyamatot ők saját maguk - mindenféle külső beavatkozás nélkül is - elvégezhetik. Sőt, még arra is lehetőségük van, hogy ennek a jelöltkiválasztó folyamatnak köszönhetően, kiegészítő jövedelemre is szert tegyenek...
Mivel az alkalmazott eszközök és módszerek az úgynevezett - semleges - harmadik forrásból származó információk felhasználását is lehetővé teszik, a jelentkezőik hamar rájönnek arra, hogy itt a siker eléréséhez nincsen szükség eladói képességekre.
Az itt a helyzet, hogy a megfelelő adottságokkal rendelkező személyek számára biztosítjuk a szükséges munkafeltételeket.
Egy valódi kiválogatási folyamatról van szó, nem pedig eladásról.
Nem kell ezt a dolgot a piramis játékokkal összetéveszteni. A legális MLM tevékenységet folytatók az elvégzett munka, vagyis az értékesített termékek arányában kapják meg a jövedelmüket. Semmiféle "fejvadász" pénz kiosztására itt nem kerül sor.
A jutalékot annak megfelelően állapítják meg, hogy a termékek közül mennyi jutott el a végfelhasználókhoz a mi közreműködésünknek az eredményeként.
Ez a dolog persze automatikusan elvezet bennünket a következő kérdéshez:
"Ha egyszer minekünk itt nem kell eladni,
akkor hogyan vásárolják meg az emberek a termékeket?"
akkor hogyan vásárolják meg az emberek a termékeket?"
Örülök, ha most neked is eszedbe jutott ez a kérdés!
Valójában ma már rengeteg terméket adnak el így. Több tízmilliárd dollárnyi értékről van szó. Azonban minderre nem az értékesítésnél eddig megszokott hagyományos módon kerül sor.
2.1.) A termékek nagy hányadának értékesítését azok a személyek végzik el, akik rendszeresen a "saját boltjukban" vásárolnak, és ő maguk is használják ezeket a termékeket. A termékek előnyeivel nagyon jól tisztában vannak, betartják a kapott felhasználási tanácsokat és jó tapasztalati eredményekkel rendelkeznek. A havonta általunk megvásárolt termékmennyiség jelentős szokott lenni.
2.2.) Meglehetősen sokan lesznek az olyan személyek, akik a velünk való kapcsoltfelvételt követően nem lesznek a hálózatunk tagjai. Viszont, mivel a termékeink felkeltették az érdeklődésüket, kitartó vásárlóinkká válnak a jövőben.
És mivel ma már egyre jobban terjed a megrendelt termékek futárszolgálatok segítségével történő kiszállítása, viszonylag könnyű egy népes fogyasztói hálózatot létrehozni az internetes kapcsolatteremtő módszerek alkalmazásával. A régebben megszokott raktározást és saját csomagküldéssel való termékeljuttatást pedig, lassan el lehet majd felejteni...
2.3.) Végül pedig lesznek majd a hálózatunkban olyan személyek is, akiket a MÁSOLÁSOS üzleti MLM modellünk nem fog érdekelni. Ők azok, aki megelégszenek azzal, hogy saját maguk fogyasztják a termékeket, és időnként a rokonaik és barátaik számára eladnak belőlük néhányat. Tehát az ő vásárlásaik is beleszámítanak majd a mi saját hálózati értékesítésünkbe.
És ha mindezt összeadjuk, akkor a csoportunk számára egy tekintélyes értékesítési volumen jöhet össze. Én soha sem szoktam a termékeinket másoknak árulni, ehelyett inkább hálózatépítőkkel igyekszem bővíteni a csoportunkat.
Végeredményben a saját tapasztalatom alapján elmondhatom, hogy nem feltétlenül kell képesnek lenni a hagyományos módon eladni ahhoz, hogy sikeres legyen valaki az MLM vállalkozásában.
Sőt az is előfordulhat, hogy a MÁSOLÓDÁSI folyamat eben az esetben, jóval nagyobb sikerrel fog megvalósulni a hálózatunkon belül, mintha kifejezetten az eladásra helyeznénk a hangsúlyt!
Sokkal jobban járunk,
ha az MLM tevékenységünket mindenekelőtt úgy indítjuk,
hogy másokkal elkezdünk ismerkedni és
igyekszünk megkedveltetni velük magunkat.
ha az MLM tevékenységünket mindenekelőtt úgy indítjuk,
hogy másokkal elkezdünk ismerkedni és
igyekszünk megkedveltetni velük magunkat.
Ezt követően pedig még az is előfordulhat, hogy az illetők közül többen vásárolni is fognak tőlünk, vagy pedig ajánlani fognak bennünket azoknak az ismerőseiknek, akiket érdekel az, amivel mi foglalkozunk.
Tehát sokkal jobban járunk, ha másokkal igyekszünk - főként az interneten - megismerkedni ahelyett, hogy olyan elavult marketing trükköket sajátítanánk el, amelyeknek a rajtunk történő alkalmazásától mi is ösztönösen irtózunk.
Nem is beszélve arról, hogy a megtanulásukat követve azokat másokon is alkalmazzuk, sőt igyekezzünk őket rávenni arra, hogy ők is másokat rávegyenek azok alkalmazására.
Az elmondottak figyelembevételével nyilvánvaló, hogy az MLM jövőjét illetően azok gondolkodnak helyesen, akik az internet alapú munkatárs toborzási és ügyfél szerzési módszerek megismerését és alkalmazásuk elsajátítását tűzik ki célként maguk elé. Ennek érdekében megragadnak minden lehetőséget ezeknek a mielőbbi megtanulására.
Az önmaguk szakmai képzésébe befektetni hajlandó MLM-ezők számára napjainkban egyre több remek alkalom nyílik az ismereteik gyarapítására. Egyik ilyen lehetőség erre május 26-án Budapesten lesz. Ekkor az egyik legismertebb külföldi MLM szaktekintély – Dale Calvert – részvételével kerül megrendezésre a hagyományos tavaszi Network Marketing Mesterelme Nap.
Már 1999 óta figyelemmel kísérem Dale Calvert MLM "munkásságát". Már számos kitűnő tréning anyagát megvásároltam, hírleveleit és e-bookjait elolvastam. Eddig is sokat tanultam tőle, a módszerei és stratégiái közül is többet alkalmazok.
Ezért szeretném ajánlani, hogy te is ismerd meg őt, és a szakmai ismereteid gyarapítása céljából vegyél részt ezen a hazai MLM-ezők számára - egy ilyen MLM "Megasztár" részvételével fémjelzett - kiemelkedő fontosságú rendezvényen!
"Az egyetlen fenntartható, előny versenytársaiddal szemben az,
ha képes vagy gyorsabban tanulni, mint ők."
(Arie De Geus)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése