Tippek, ötletek, meglátások MLM-ezőknek

2009. június 7., vasárnap

Miért éri meg, rajta lenni a Facebook-on?

Az internetet ma már szinte mindenki kezdi megszokni. Kevesen tudják azonban azt, hogy a sokak által - gyakran napi rendszerességgel használt – eszközök profi módon alkalmazói havonta akár 5 – 6 számjegyű jövedelmekre is szert tesznek.Ezeknek az eszközöknek a körébe tartoznak olyanok mint például a Google, Twitter, Facebook vagy a YouTube.

Nézzük most meg azt, hogy minek is köszönheti a népszerűségét az egyik közkedvelt online közösség a Facebook?

Egyszerűen arról van szó, hogy a segítségével olyan személyes kapcsolatok felfedezésére nyílik módunk, amilyenekről korábban még elképzelésünk sem volt...

Abban az esetben, ha megnézzük bármelyik ismerősünk adatlapját (profilját) megtudhatjuk, hogy az illető kiket ismer, ki kivel van kapcsolatban vagy akár azt is, hogy ki kivel dolgozott korábban együtt. Azt hiszem, hogy a sikerre vágyók számára az egyik legfontosabb információ az, hogy megállapíthassák, a példaképeik kikkel állnak kapcsolatban.

Vegyünk most – a példa kedvéért – egy marketing szaktekintélyt. Ő nem valószínű, hogy bennünket személyesen ismer, mivel az emberek többségét nem érdeklik az idegen személyek… mi azonban kapcsolatba kerülhetünk az adott illetővel úgy, hogy először barátkozni kezdünk az ő ismerős körbe tartozó személyekkel, vagy ügyfeleivel.

Mivel könnyen hozzáférhetünk az ővele kapcsolatban állókhoz, idővel magával a marketing szakértővel is könnyen megismerkedhetünk.Az általunk feltett értékes és figyelemfelkeltő tartalmak igen hatékony eszközként szolgálhatnak a marketing tevékenységünkben.

Lehet, hogy a közzétett anyagainkra felfigyelő barátainknak és ismerőseinknek, valamint az általuk másoknak tovább ajánlott értékes tartalmainknak köszönhetően, nem érjük el ugyanazt a vásárlói arányszámot, mint az e-mail listánkon lévőknek megküldött reklámlevelünkkel ez sikerülni szokott, azért így is észrevehetően megnövelhetjük a honlapjaink látogatottságát, és esetenként az értékesítéseink volumenét is.

Egy újabb igazán remek sajátossága a Facebook-nak abban rejlik, hogy módunkban áll egy-egy tetszőleges témakörben saját közösségünket – klubunkat - létrehoznunk.

Egy ilyen közösség igazán jól szolgálja azt a célunkat, hogy idővel egy folyamatosan bővülő ismerőskörünk tagjai számára elfogadott és mérvadó véleményforrássá váljunk.

A jól ismert mondás szerint az emberek legszívesebben attól a személytől vásárolnak, akit ismernek, akit kedvelnek, és akiben megbíznak. Íme, itt a lehetőség, hogy mindenki létrehozza a saját „rajongóinak” a táborát és alkalom adtán az általa kiválónak tartott termékeket és szolgáltatásokat akár értékesítse is nekik.

A Facebook közösségben tehát mód nyílik arra, hogy egy talpraesett és megfelelő képességekkel rendelkező személy akár tekintélyes jövedelemre is szert tegyen. Ennek érdekében számára célszerű az alábbiak megvalósítása:
  • Saját márkanevük megalkotása és népszerűsítése. A mai világban csak a saját egyéniségünk hangsúlyozásával nyílik módunk arra, hogy magunkra vonjuk a figyelmét a termékeink és szolgáltatásaink iránt érdeklődőknek.

  • A csoportjaink tagjai számára értékes tartalmak megalkotása és közzététele. Ezeket a blog írás során már megszokott rendszerességgel érdemes közzétennünk.

  • Minél több ismerős- és baráti kapcsolat létrehozása. Ehhez jó alkalom kínálkozik az általunk kiszemelt személyek ismerősein keresztüli ismeretségek kötése révén, hiszen ebben az esetben már ők is bennünket könnyebben fognak majd elfogadni.
A lehetőségektől függően érdemes megtanulni olyan eszközök használatát, amelyek lehetővé teszik ezen tevékenységünk egyes folyamatait automatikus elvégzését.

A Facebook-ba ITT regisztrálhatsz:
http://www.facebook.com/home.php

Nincsenek megjegyzések: