Tippek, ötletek, meglátások MLM-ezőknek

2009. június 21., vasárnap

Rajta tartod-e a szemed a célponton?

A már több éve MLM-ezőkről többnyire elmondható, hogy meglehetősen kitartók a tevékenységükben. Nos, ez a vállalkozási forma megköveteli a művelőitől, hogy lehetőleg minél több személlyel ismerkedjenek össze, és ezáltal folyamatosan bővítsék az ismerőskörüket. Így tudják ugyanis eredményesen növelni a hálózatuk havi teljesítményét.

Másként fogalmazva azt is mondhatjuk, hogy ezek a személyek egész életüket egy bizonyos "jelöltkutató üzemmódban" élik. Szinte képtelenek megállni azt, hogy folyton ne kezdjenek el ismerkedni bárkivel, aki az útjukba kerül. Ezzel azonban gyakran pont az ellenkező hatást érik el!

Amikor ugyanis valaki agresszíven igyekszik másokra rátukmálni a saját termékeit és az üzleti ajánlatát, miközben azok egyáltalán semmiféle érdeklődést nem mutatnak azok iránt, akkor az illető komoly ellenállásba ütközhet, sőt kifejezett felháborodást, haragot is tapasztalhat.

Az eredmény ilyen esetekben általában az szokott lenni, hogy a frissen szerzett "ismerősök" a következő találkozási lehetőségek alkalmával, már jó messziről igyekeznek elkerülni az MLM-be őket beszervezni igyekvő személyeket.

Mi a teendő ilyen esetekben? Hogyan lehet egyáltalán hálózatot építeni úgy, hogy nem kezdeményezünk semmiféle kapcsolatépítést azokkal a személyekkel, akikkel időnként összetalálkozunk?

A válasz nem is annyira bonyolult, mint amennyire gondolnánk. Hallottál már célpiaci érdeklődőkről? Az MLM vállalkozásokban - és egyáltalán bármilyen vállalkozásban - a cél az, hogy a lehető legtöbb érdeklődőre tegyünk szert egy adott célpiacon belül, és szerezzük meg a kapcsolatfelvételi adataikat.

Kiket neveznek célpiaci érdeklődőknek?

Egyszerű kifejezéssel élve, a célpiaci érdeklődőket egy MLM vállalkozás számára azok a személyek alkotják, akik a felkínált üzleti lehetőség iránt érdeklődnek. Ők azok, aki érdeklődést tanúsítanak és hajlamot is éreznek magukban ahhoz, hogy az MLM tevékenységet végezzék. Készek arra, hogy belevágjanak egy ilyen vállalkozásba.

A munka nagy részét ők már elvégezték önmagukon. Már csak arra van szükség, hogy ráébredjenek, velünk valóban egy nyerő kapcsolatra tehetnek szert. Ez nem is tűnik egy bonyolult feladatnak, hiszen olyan személyekről van itt szó, akik már egy bizonyos ideje, céltudatosan keresik a számukra megfelelő MLM vállalkozást.

1.) Az internet nagyon egyszerűvé tette a célpiaci érdeklődők közvetlen megtalálását. A BLOG írás például az egyik legeredményesebb módszer erre. amikor egy bejegyzést írunk a blogunkba, akkor annak segítségével magunkhoz vonzzuk mindazokat a személyeket, akik érdeklődnek az adott téma iránt.

A legtöbb blog rendkívül jól van optimalizálva a különféle keresőmotorok igényeinek megfelelően. Ez azt jelenti, hogy a blogunkon megemlített téma iránt érdeklődést tanúsítók közül bárki, a mi blogunkra juthat el.

Tehát igen egyszerű a magyarázat. Az érdeklődő egy MLM lehetőséget keresett és végül a mi blogunkra jutott el. Hát nem sokkal könnyebb módszer ez, mint hogy erőszakkal igyekezzünk másokra rákényszeríteni a mi MLM lehetőségünket?

2.) A célpiaci érdeklődők címadatainak megszerzésére van egy másik módszer is, amit cikkmegosztókon való CIKKEK elhelyezésének szoktak nevezni. Egyre gyakrabban lehet már találkozni ezzel a lehetőséggel is. Ilyen pl. a http://hu.shvoong.com. A vezetők többsége folyamatosan kezd rászokni erre a módszerre, hiszen az egyszerűsége és ingyenessége révén megéri nekik ezzel foglakozni.

A recept nagyon egyszerű: Írj meg néhány cikket az MLM vállalkozásoddal kapcsolatban! Helyezd azokat el egy cikkmegosztó oldalon, és add meg a végén a honlapcímedet!Ezt követően várj türelemmel!

Bárki, aki a cikkedben említett témakörök iránt érdeklődik az interneten, a keresőmotorok segítségével rá fog találni a cikkedre és az abban található linkre kattintva eljut a honlapodra. Ezáltal, könnyen szerezhetsz olyan látogatókat a honlapod számára, aki komolyan érdeklődnek egy MLM lehetőség iránt.

Legközelebb, ha a honlapod látogatottságának növelésén töröd a fejedet, ne általánosságban gondolkozz, hanem a célpiacodra összpontosítsd a figyelmedet. Ugyanis, az ezt alkotó személyekből lesznek majd az igazán értékes, és jelentős eredményeket elérésére képes munkatársaid.

MLM siker-RENDSZER:
1. Célozd meg a célpiacod!

2. Jelentkeztesd a megfelelő embereket!

3. Építs ki kapcsolatot velük!

4. Amikor az időzítés számukra megfelelő lesz, ők szólni fognak neked.

(Michael DLOUGHY)

Nincsenek megjegyzések: