Számos mentoromtól volt már alkalmam értesülni arról, hogy az MLM egy sajátos beállítottságot, észjárást, felfogást igényel. Valójában a siker ebben a szakmában (is) azon múlik, hogy ki mikor talál rá erre a bizonyos "nyerő felfogásra" és érti meg annak lényegét, hogy aztán a cselekedeteit is ezzel hozhassa összhangba.
A különféle eredményszinteket elérő MLM-ezőkkel beszélgetve, már a szóhasználatukból meg lehet állapítani, hogy ki milyen felfogásban "játssza ezt a fajta sportágat".
A sportban általánosan ismert jelenségről van itt szó. Például, a szurkolók számára mindig ellenszenves az, ha egy csapat a mérkőzésen már az első perctől kezdve védekező felfogásban kezd el játszani. Látványos megoldásokban ilyen esetben nem nagyon lehet reménykedni, inkább egy unalmas mérkőzésre lehet csak számítani... Nagy a valószínűsége annak, hogy az ilyen felfogásban játszó csapat következő mérkőzésére majd jóval kevesebb néző fog majd elmenni...
Az MLM-ben sincs ez másként, az eredményesség, illetve eredménytelenség egyértelmű bizonyítékul szolgál bárki számára arra vonatkozóan, hogy sikerült-e neki elsajátítani a megfelelő hozzáállást és "játékfelfogást".
Nézzünk most meg akkor most 3 módszert a sikeres MLM-ezéshez nélkülözhetetlen FELFOGÁS kialakítására:
1.) Az MLM-ben az elért eredményeink alapján kapjuk meg a jövedelmünket, nem pedig az elvégzett munkánkért cserébe!
Amikor egy MLM-ező rájön arra, hogy ezentúl nem az elvégzett munka arányában fogja kapni a fizetését, és a vásárlói számára biztosított, kézzel fogható eredményre összpontosítja a figyelmét, akkor az adott személyek életének gazdagítása érdekében tett erőfeszítése eredményéért cserébe fogja megkapni a jól megérdemelt jövedelmét.
A közelmúltban beléptünk az információs korszakba ahol – ha valaki jólétben és gazdagságban szeretne élni – már egyáltalán nem elegendő egyszerűen keményen dolgozni, és ezért tartania a markát az elvárt fizetésért. Ha a munkánk az ügyfelünk megítélése szerint eredményes volt, kizárólag csak ebben az esetben fogjuk megkapni az azért cserébe járó anyagi elismerést.
2.) Amikor termékek értékesítésére vállalkozunk, összpontosítsuk a figyelmünket az eredmények eladására!
Legyen szó akár egy fogyókúrás, egy számítástechnikai termékről, vagy akár egy kutyaólról, a feladatunk nem csupán a termékünk eladásában rejlik, hanem az annak segítségével elérhető eredményt kell tudnunk értékesíteni.
Az emberek nem az e-bookunkat vásárolják meg, vagy nem a fogyókúrás termékünket szerzik be maguknak, hanem azokat az eredményeket vásárolják meg maguknak, amelyekre a beszerzett termékek használatával szert tehetnek.
Például, gyakran hallhatjuk a következő mondatot: "Én nem egy fogyókúrás e-bookot akarok magamnak venni, hanem szeretnék egy e-bookot arról, hogyan tudnék 10 kg-ot lefogyni!" A marketing tevékenységünket végezve folyton azt kell a fejünkben tartani, hogy "milyen előnyei származnak mindebből a vásárlóknak?" Adjuk el azokat az eredményeket és előnyöket, amelyek szoros összefüggésben vannak a vásárlók igényeivel.
3.) Abban az esetben, ha még csak most kezdesz ismerkedni az online MLM-mel, érdemes megelégedned azzal, hogy sikerült felfognod, hogy "miről is van itt szó", ahelyett, hogy a minél gyorsabb meggazdagodásra koncentrálnál.
Érdemes lenne naponta legalább egy órát olyan fogalmak tanulmányozására rászánnod, mint a marketing, a helyes felfogás kialakítása és a jövedelemszerzés.
Emellett pedig megérné, ha igyekeznél minél jobban megérteni az ügyfeleid igényeit, és minden olyan dolgot, ami az emberekkel való kommunikációd eredményességét javítja.
Tegyél szert egy olyan észjárásra, amely a bukások számának csökkentését eredményezi azáltal, hogy mindegyikből egyre többet fogsz tanulni. Amikor az ember bármit igyekszik elérni az életben, elkerülhetetlenül akadályokba fog ütközni és időnként padlóra is kerül.
Mindezek az esetek azonban felbecsülhetetlen értékű tanulási alkalmat jelentenek az illető számára. Valójában annyira értékesek ezek a tapasztalatok, hogy sok MLM-ező hajlandó komoly összegeket kifizetni azért, hogy mások e-bookjait vagy tréning anyagait megvásárolva megismerhessék ezeknek a hibáknak az elkerülési módjait.
Egy TIPP: "Minél többet fektetsz be a tanulásodba, annál jobb leszel a szakmádban!"
Bizonyára te is rájöttél már arra, hogy az MLM nem más, mint egy komoly – a XXI. század követelményeinek ideálisan megfelelő – szakma! Érdekes megfigyelni azonban azt a jelenséget, hogy mintha az MLM-ezők döntő többsége erről még mindig nem kívánna tudomást venni.
Legalább is erre lehet következtetni arról, hogy ma még nem kevesen vannak olyan személyek, akik vállalkozóknak tettetve magukat nullaértékű vállalkozói felfogást és hozzáállást tanúsítanak minden egyes cselekedetük alkalmával.
Olyan MLM hálózatépítő módszereket alkalmaznak, amelyek semmit sem változtak az elmúl 15 – 18 év alatt!
Ha csupán arra gondolunk, hogy az álláskeresés technikája milyen gyökeresen megváltozott az elmúlt 5 év alatt (Ki vásárolja meg még ma is Express újságot, hogy tájékozódjon a legújabb álláslehetőségekről?), el lehet képzelni, hogy eközben az MLM-ben is legalább ilyen horderejű változások mentek végbe.
Ebben az iparágban a sikerünkért nekünk kell felvállalnunk a felelősséget. Nekünk kell elsajátítanunk a vállalkozói észjárást és a sikeres online marketing stratégiákat. Hiába várunk arra, hogy majd helyettünk valaki más fogja magára vállalni a vágyaink felébresztését önmagunk fejlesztése érdekében. Ennek az érzésnek bennünk kell fakadnia... Egyébként nem működik a dolog.
A különféle eredményszinteket elérő MLM-ezőkkel beszélgetve, már a szóhasználatukból meg lehet állapítani, hogy ki milyen felfogásban "játssza ezt a fajta sportágat".
A sportban általánosan ismert jelenségről van itt szó. Például, a szurkolók számára mindig ellenszenves az, ha egy csapat a mérkőzésen már az első perctől kezdve védekező felfogásban kezd el játszani. Látványos megoldásokban ilyen esetben nem nagyon lehet reménykedni, inkább egy unalmas mérkőzésre lehet csak számítani... Nagy a valószínűsége annak, hogy az ilyen felfogásban játszó csapat következő mérkőzésére majd jóval kevesebb néző fog majd elmenni...
Az MLM-ben sincs ez másként, az eredményesség, illetve eredménytelenség egyértelmű bizonyítékul szolgál bárki számára arra vonatkozóan, hogy sikerült-e neki elsajátítani a megfelelő hozzáállást és "játékfelfogást".
Nézzünk most meg akkor most 3 módszert a sikeres MLM-ezéshez nélkülözhetetlen FELFOGÁS kialakítására:
1.) Az MLM-ben az elért eredményeink alapján kapjuk meg a jövedelmünket, nem pedig az elvégzett munkánkért cserébe!
Amikor egy MLM-ező rájön arra, hogy ezentúl nem az elvégzett munka arányában fogja kapni a fizetését, és a vásárlói számára biztosított, kézzel fogható eredményre összpontosítja a figyelmét, akkor az adott személyek életének gazdagítása érdekében tett erőfeszítése eredményéért cserébe fogja megkapni a jól megérdemelt jövedelmét.
A közelmúltban beléptünk az információs korszakba ahol – ha valaki jólétben és gazdagságban szeretne élni – már egyáltalán nem elegendő egyszerűen keményen dolgozni, és ezért tartania a markát az elvárt fizetésért. Ha a munkánk az ügyfelünk megítélése szerint eredményes volt, kizárólag csak ebben az esetben fogjuk megkapni az azért cserébe járó anyagi elismerést.
2.) Amikor termékek értékesítésére vállalkozunk, összpontosítsuk a figyelmünket az eredmények eladására!
Legyen szó akár egy fogyókúrás, egy számítástechnikai termékről, vagy akár egy kutyaólról, a feladatunk nem csupán a termékünk eladásában rejlik, hanem az annak segítségével elérhető eredményt kell tudnunk értékesíteni.
Az emberek nem az e-bookunkat vásárolják meg, vagy nem a fogyókúrás termékünket szerzik be maguknak, hanem azokat az eredményeket vásárolják meg maguknak, amelyekre a beszerzett termékek használatával szert tehetnek.
Például, gyakran hallhatjuk a következő mondatot: "Én nem egy fogyókúrás e-bookot akarok magamnak venni, hanem szeretnék egy e-bookot arról, hogyan tudnék 10 kg-ot lefogyni!" A marketing tevékenységünket végezve folyton azt kell a fejünkben tartani, hogy "milyen előnyei származnak mindebből a vásárlóknak?" Adjuk el azokat az eredményeket és előnyöket, amelyek szoros összefüggésben vannak a vásárlók igényeivel.
3.) Abban az esetben, ha még csak most kezdesz ismerkedni az online MLM-mel, érdemes megelégedned azzal, hogy sikerült felfognod, hogy "miről is van itt szó", ahelyett, hogy a minél gyorsabb meggazdagodásra koncentrálnál.
Érdemes lenne naponta legalább egy órát olyan fogalmak tanulmányozására rászánnod, mint a marketing, a helyes felfogás kialakítása és a jövedelemszerzés.
Emellett pedig megérné, ha igyekeznél minél jobban megérteni az ügyfeleid igényeit, és minden olyan dolgot, ami az emberekkel való kommunikációd eredményességét javítja.
Tegyél szert egy olyan észjárásra, amely a bukások számának csökkentését eredményezi azáltal, hogy mindegyikből egyre többet fogsz tanulni. Amikor az ember bármit igyekszik elérni az életben, elkerülhetetlenül akadályokba fog ütközni és időnként padlóra is kerül.
Mindezek az esetek azonban felbecsülhetetlen értékű tanulási alkalmat jelentenek az illető számára. Valójában annyira értékesek ezek a tapasztalatok, hogy sok MLM-ező hajlandó komoly összegeket kifizetni azért, hogy mások e-bookjait vagy tréning anyagait megvásárolva megismerhessék ezeknek a hibáknak az elkerülési módjait.
Egy TIPP: "Minél többet fektetsz be a tanulásodba, annál jobb leszel a szakmádban!"
Bizonyára te is rájöttél már arra, hogy az MLM nem más, mint egy komoly – a XXI. század követelményeinek ideálisan megfelelő – szakma! Érdekes megfigyelni azonban azt a jelenséget, hogy mintha az MLM-ezők döntő többsége erről még mindig nem kívánna tudomást venni.
Legalább is erre lehet következtetni arról, hogy ma még nem kevesen vannak olyan személyek, akik vállalkozóknak tettetve magukat nullaértékű vállalkozói felfogást és hozzáállást tanúsítanak minden egyes cselekedetük alkalmával.
Olyan MLM hálózatépítő módszereket alkalmaznak, amelyek semmit sem változtak az elmúl 15 – 18 év alatt!
Ha csupán arra gondolunk, hogy az álláskeresés technikája milyen gyökeresen megváltozott az elmúlt 5 év alatt (Ki vásárolja meg még ma is Express újságot, hogy tájékozódjon a legújabb álláslehetőségekről?), el lehet képzelni, hogy eközben az MLM-ben is legalább ilyen horderejű változások mentek végbe.
Ebben az iparágban a sikerünkért nekünk kell felvállalnunk a felelősséget. Nekünk kell elsajátítanunk a vállalkozói észjárást és a sikeres online marketing stratégiákat. Hiába várunk arra, hogy majd helyettünk valaki más fogja magára vállalni a vágyaink felébresztését önmagunk fejlesztése érdekében. Ennek az érzésnek bennünk kell fakadnia... Egyébként nem működik a dolog.
"A vállalkozásod sikerét meghatározó legfontosabb tényező
egy olyan észjárás elsajátításában testesül meg, amely bátorítással szolgál és
képessé fog tenni a sikered érdekében naponta elvégzendő
fegyelmezett cselekedetekre."
egy olyan észjárás elsajátításában testesül meg, amely bátorítással szolgál és
képessé fog tenni a sikered érdekében naponta elvégzendő
fegyelmezett cselekedetekre."
(Mike DILLARD)
1 megjegyzés:
Én is az elején tartok, most telt le az első hónapom a csatlakozás óta, persze az elavult MLM technikákat használva, O Ft bevétellel. Ha nem találok Önre, valószinűleg abbahagynám az egészet! De most érzem, van még remény! Tudom, hogy nehéz lesz, sokat kell tanulni, de már látom a "fényt az alagút végén". Köszönöm!
Megjegyzés küldése