Tippek, ötletek, meglátások MLM-ezőknek

2009. augusztus 19., szerda

Hogyan kerülhetjük el online közösségek buktatóit? 2. rész

Egy másik gyakori stratégiai hiba, amit a tapasztalatlan online MLM-ezők elkövetnek az az, amikor nem a saját honlapjukra, hanem az MLM vállalatuktól - ingyen – kapott KLÓN HONLAPJUKRA IRÁNYÍTJÁK ÁT az érdeklődőiket, amikor a blog-, illetve fórum bejegyzésekhez fűzött hozzászólásaik alkalmával mód nyílik saját honlapcímük megadására. Ebben az esetben ugyanis lemondanak arról a lehetőségükről, hogy önmagukat mások számára mérvadó és hiteles véleményforrásként mutathassák be.

Érdemes jól észbe vésni, hogy az internetes közösségek remek feltételeket kínálnak számunkra a kapcsolatépítésre, mások értékes információkkal ellátására, valamint egyediségünk kinyilvánítására. Ez utóbbi ugyanis jelentősen megkönnyítheti számukra a reménybeli ügyfeleinkkel a kapcsolatfelvételt.

A profi online MLM-ezők jól tudják, hogy legfontosabb feladatuk olyan vezetővé válni, aki képes értékek létrehozására és mások problémáinak megoldására. Hajlandónak kell tehát lennünk adni anélkül, hogy bármit is kapnánk azért cserébe. Ennek érdekében célszerű folyamatosan információkkal ellátni az érdeklődőinket, és nem érdemes számítanunk arra, hogy cserébe majd azonnal fogunk valamit kapni .

Tudom ezt az alapelvet nem könnyű "kanyar nélkül bevenni", de ha sikeres online MLM-ező akarsz lenni, jobb, ha minél előbb megbarátkozol ezzel a gondolattal!

Az emberek imádják, ha ingyen - ajándékba - megkaphatnak olyan információkat, amelyeket felhasználva ők is eredményt érhetnek el. Az online közösségekben bőséges lehetőség kínálkozik arra, hogy tájékozottságunkat, jártasságunkat és speciális ismereteinket könnyen tudjuk mások tudomására hozni (videók, blogok, cikkek, tanulmányok, hangfelvételek, stb.).

És most következzen egy sikerrecept:


Minél több ÉRTÉKKEL vagy képes másoknak szolgálni, annál többen fognak benned megbízni. Ha már sikerült egy közösség tagjainak a bizalmát kiérdemelned, jóval könnyebben fogod tudni megvalósítani a célkitűzéseidet.

Meg kell értened, hogy az online közösségek "devizája" az átláthatóság, a nyílt őszinte hangvétel, és semmi szemfényvesztés. Ez azt jelenti, hogy érdemes feltenned néhányat a saját fényképeidből, videóidból, és történeteidből, melyek tanulságul szolgálhatnak másoknak, és megkönnyítik a veled való szimpatizálást.

Nem csak arról van itt szó, hogy kinek hány barátja vagy ismerőse van (sokan igyekeznek sportot űzni az online ismerkedésből...). Sokkal lényegesebb az, hogy mennyi élő- és működőképes kapcsolattal rendelkezik valaki. Tehát a minőség itt sokkal fontosabb a mennyiségnél.

Érdemes tanulni azoktól, akiknek már sikerült hírnevet szerezniük egy-egy online közösségben, mivel ők már rájöttek ennek az új médiumak a játékszabályaira. Folyamatosan jelennek meg azok az internetes eszközök (ez alatt különféle online alkalmazásokat, programokat kell érteni) amelyek használatát megtanulva – automatikusan és a hatástöbbszörözést kihasználva – növelhetjük az internetes jelenlétünket, és így kivehetjük részünket korunk honfoglalásából, amit egyesek találóan WEB-foglalásnak neveznek (Lásd az ingyenes honlapszerkesztő sablonok megjelenését!).

Ebben az egészben az igazán csodálatos az, hogy az internetes honfoglaláshoz leginkább az emberi értékalkotásra, tartalomkészítésre, vagyis kreativitásra van szükség. Bárkinek lehetősége van megmutatni, hogy mit tud. És ehhez csupán a szükséges eszközök használatát kell megtanulni. Jó hír, hogy ezek alkalmazása a magasabb szintű számítástechnikai ismeretekkel nem rendelkezők számára is kezd egyre könnyebbé válni.

"Az átlagember a történelem folyamán sohasem rendelkezett ugyanolyan vagyonteremtő eszközökkel, mint a gazdagok. Századokon át a királyok birtokoltak minden földet, aztán az olaj- és acélmágnások birtokolták az összes nyersanyagot, a nagyiparosok birtokoltak minden gyárat. Az Internet azonban egyenlő esélyeket teremtett.
Ez a nagy esélykiegyenlítő."
(Burk HEDGES)

Nincsenek megjegyzések: