1.) Tipp: Tedd fel magadnak a kérdést: Mire van szüksége a reménybeli ügyfelemnek / munkatársamnak?
2.) Tipp: Ne igyekezz bizonygatni az érdeklődőidnek, hogy miért éri meg nekik csatlakozni hozzád! Ha valódi értéket adsz nekik, akkor soha senkire sem kell majd rátukmálnod a termékeidet.
3.) Tipp: Tanuld meg begyűjteni az érdeklődőid címadatait egy egyszerű és könnyen kitölthető űrlap segítségével!
4.) Tipp: Az önbizalom egy döntésen múlik. Az emberek a kinézeted és beszédstílusod alapján alkotnak rólad véleményt. A fényképeid és VIDEO-id készítésekor vedd ezt figyelembe!
5.) Tipp: Tanulj meg reklámszöveget írni! Ismerd meg az emberek cselekvésre ösztönző motivációit és ezekre alapozva fogalmazd meg a mondataidat!
6.) Tipp: Sajátítsd el a legalapvetőbb online eszközök (blog írás, honlap szerkesztés, autoreszponder, audio/video készítés) használatát.
7.) Tipp: Tanuld meg az Ügyfélbarát Marketing módszer alapelveinek az alkalmazását!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése