Tippek, ötletek, meglátások MLM-ezőknek

2008. november 18., kedd

Az Online MLM az egyik legválságbiztosabb foglalkozás

Napjainkban a jelenlegi és a jövőben még várható gazdasági nehézségek ismeretében több olyan cikk is napvilágot látott azokról a megélhetési jövedelemszerző foglakozásokról, amelyek a nehéz gazdasági helyzetben is biztos jövedelemforrásnak tekinthetők.

Most - példaként - csak néhányat említek meg a különféle felsorolásokból: pénzbehajtó, rendőr, energiaipari álláshelyek, élelmiszeripari álláshelyek, zálogházi becsüs, kocsmai pultos.

Érdekes, hogy még egyik felsorolásban sem találkoztam az Online MLM-ező megemlítésével... Pedig, ha alaposan elgondolkodunk a kérdésen, akkor, ha valaki jól pozícionáltnak érezheti magát arra, hogy a szükséglettel rendelkezők könnyen rátaláljanak, éppen ő lesz az a személy.

Közismert tény, hogy az embereknek válságos időkben is vannak szükségleteik. Az egészségünk megőrzése - tekintettel ara, hogy az MLM vállaltok jelentős hányada táplálékkiegészítőket (is) forgalmaz - is ebbe a kategóriába tartozik.

Egy másik meglátás: a válság nem azonos mértékben érint mindenkit.

A legfontosabb kérdés, amit egy mai MLM-ezőnek érdemes feltennie a következő:

"Mi az a termék / szolgáltatás, amit jelenleg sokan keresnek az interneten és nehéz megtalálniuk?"

Ugyanis ez jelenti az IGAZI LEHETŐSÉGET napjainkban a jövedelemszerzésre.

Ez egy olyan kérdés, amire mindig lehet választ találni. SOHA sem lesz olyan időszak, amikor nem lesznek kielégítetlen vágyai az embereknek, és azok ne lennének hajlandók azokért fizetni mindazon személyeknek, akik hajlandók segíteni nekik azokat elérni.

Minden bizonnyal ádáz konkurenciaharc fog kialakulni néhány területen. Ezért a talpraesett Online MLM-ezők feladata az, hogy ebben is az élre kerüljenek.

Kik fognak ebbe a csoportba tartozni?

Azok, akik hajlandók a legújabb online technikákat és módszereket elsajátítani.

Valószínűnek tűnik, hogy a jövőben jelentősen növekedni fog az értékesítéshez kiváló adottságokkal rendelkező személyek értéke. Közismert ugyanis, hogy a termelésre szakosodott vállalatok csak akkor képesek megélni a piacon, ha van, aki képes eladni a termékeiket.

Ma már sokan igyekeznek - különféle eszközökkel és stratégiák bevetésével - növelni a honlapjuk látogatottságát. Emellett azonban nem szabad megfeledkezni arról, hogy az egyik fő célunk a minél magasabb látogatóértékkel rendelkezés.

Az első számú feladatunknak a látogatókat vásárlókká „átváltási” (konverziós) arányszám növelése kell, hogy legyen! Ennek a sikeres megoldása számunkra még a honlapunk látogatottságának növelésénél is fontosabb.

A fentiek ismeretében világos, hogy az esélyeink javítása érdekében számunkra a legkedvezőbb megoldást, a SZAKMAI KÉPZETTSÉGÜNK FEJLESZTÉSE jelenti.

Nincsenek megjegyzések: