Közismert tény, hogy a kezdetben nagyon is lelkes kezdő MLM-ezők jelentős hányada viszonylag hamar, többnyire néhány héten belül elveszti a "fiatalos lendületét", és "elszáll"...
Persze mindez nagymértékben függvénye annak is, hogy mennyire reális előzetes tájékoztatást kapott az illető a szponzoraitól. Természetesen a legtisztességesebb szponzori bánásmód ellenére is előfordulnak az alábbi TÍPUSHIBÁK:
1.) Téves elképzeléseik vannak arra vonatkozóan, hogy mik a feltételei a sikeres MLM tevékenységnek.
Nézzünk most erre néhány példát: A kezdő munkatárs kapcsolatot teremt 20 érdeklődővel, akik közül egyetlen egy sem vásárol a termékekből. Ezt követően az MLM-ező feladja és befejezi a "pályafutását". Egy másik kezdő MLM-ező szétoszt 10 db kontakt DVD-t az ismerősei között, melyek a vállalata üzleti bemutatóját és termékismertetőjét tartalmazzák. Ezt követően az ismerősei közül senki nem mutat érdeklődést a téma iránt, ezért az illető abbahagyja az MLM-ezést...
2.) Képtelenek hosszabb időtartamon keresztül a figyelmüket egy adott célra összpontosítani vagy fegyelmezni önmagukat. Az a helyzet ugyanis, hogy legalább 1 - 3 évnyi tanulásra van szükség ahhoz, hogy valamilyen készséget alapszinten el tudjunk sajátítani, és legkevesebb 5 év alatt érhető el a profi tudásszint.
3.) Nem ruháznak be önmagukba vagy egyszerűen nem hasznosítják a náluk jóval tapasztaltabb MLM-ezők által már megszerzett ismereteket. Vagyis nem vásárolják folyamatosan a szakkönyveket, nem fizetnek elő szakmai folyóiratokra és különféle készségfejlesztő tréningekre.
Persze mindez nagymértékben függvénye annak is, hogy mennyire reális előzetes tájékoztatást kapott az illető a szponzoraitól. Természetesen a legtisztességesebb szponzori bánásmód ellenére is előfordulnak az alábbi TÍPUSHIBÁK:
1.) Téves elképzeléseik vannak arra vonatkozóan, hogy mik a feltételei a sikeres MLM tevékenységnek.
Nézzünk most erre néhány példát: A kezdő munkatárs kapcsolatot teremt 20 érdeklődővel, akik közül egyetlen egy sem vásárol a termékekből. Ezt követően az MLM-ező feladja és befejezi a "pályafutását". Egy másik kezdő MLM-ező szétoszt 10 db kontakt DVD-t az ismerősei között, melyek a vállalata üzleti bemutatóját és termékismertetőjét tartalmazzák. Ezt követően az ismerősei közül senki nem mutat érdeklődést a téma iránt, ezért az illető abbahagyja az MLM-ezést...
2.) Képtelenek hosszabb időtartamon keresztül a figyelmüket egy adott célra összpontosítani vagy fegyelmezni önmagukat. Az a helyzet ugyanis, hogy legalább 1 - 3 évnyi tanulásra van szükség ahhoz, hogy valamilyen készséget alapszinten el tudjunk sajátítani, és legkevesebb 5 év alatt érhető el a profi tudásszint.
3.) Nem ruháznak be önmagukba vagy egyszerűen nem hasznosítják a náluk jóval tapasztaltabb MLM-ezők által már megszerzett ismereteket. Vagyis nem vásárolják folyamatosan a szakkönyveket, nem fizetnek elő szakmai folyóiratokra és különféle készségfejlesztő tréningekre.
Bárcsak tudnák azt, hogy az EGYETLEN biztos MÓDJÁT a siker elérésének, legyen szó bármilyen iparágról... csak az jelentheti, ha az utat előttünk már megjárt személyek vállaira támaszkodva haladunk előre. Legalább is, modern társadalmunk története ennek az elvnek a létjogosultságát látszik visszaigazolni.
De nem… a kezdő MLM-ezők többsége, néhány ezer forintot megspórolva, inkább a kemény és keserves leckék árán való tanulás útját választja.
"Aki sajnálja a pénzt a tudás megszerzésére,
az nem számol a tudatlanság költségeivel."
(TONK Emil)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése