Tippek, ötletek, meglátások MLM-ezőknek

2008. május 12., hétfő

Az MLM-ezök MIÉRT vannak hiányában a józan észnek?

Miért is teszem ezt a kijelentést, hogy az MLM-ezőknek valójában elment - az üzleti értelemben vett - józan eszük?

Nézzük akkor most meg, hogy mit tanítanak még ma is a jobb életminőségre vágyó embereknek a szponzoraik arról, hogyan építsék az MLM vállalkozásukat, és vizsgáljuk meg a kérdést lehetőleg objektíven, mindenféle púderozástól mentesen:

Az MLM annak idején - már több mint 50 évvel ezelőtt - valóban úgy indult (és rengetegen még ma is így tanítják...), hogy a "szóbeszéd reklám" hirdetési módszert alkalmazva, egy remek vásárlókört lehet kiépíteni.

Nos, a szóbeszéd reklám valóban ennyire hatékony? Tényleg, te is ezt tapasztalod a gyakorlatban?

Valóban ez egy igen hatékony eszköz, abban az esetben, ha annak a személynek, akitől az "ajánlás" származik, nincsen SEMMILYEN anyagi érdekeltsége abban, hogy megossza a kedvező terméktapasztalatait egy másik illetővel.

Nézzünk akkor most egy példát: Mindazoknak az interneten vírusként terjedő különféle humoros cikkeket, karikatúrákat, vagy a közkedvelt YouTube VIDEO klipeket továbbító személyeknek SENKI sem fizet egy fillért sem jutalékként, csupán azért mert továbbítják az ismerőseiknek az általuk szórakoztatónak tartott tartalmat - és az emberek ezzel nagyon is tisztában vannak.

És bizonyára egyetértesz velem abban, hogy mihelyt másoknak valami olyan dolgot kínálsz, amivel valamilyen haszonra teszel szert (egy értékesítési jutalék, vagy beléptetési "fejpénz" formájában) azonnal egy óriási, szinte áthidalhatatlan szakadék képződik közötted és az adott személy között. Az egész beszélgetés abban a pillanatban egy igazi "eladási folyamattá" változik át, és az illető rájön arra, hogy téged egészen más indok motivál, mint a segítőkészséged, hogy az ő helyzetén igyekezz könnyíteni.

Egy másik területe az MLM tevékenységnek, aminek - üzleti szempontból - hasonlóan nem sok értelme van, az a közismert "jelöltkutatás"!

Miért tanítják az embereket folyton arra, hogy üldözzék az embereket - ismerteket és ismeretleneket egyaránt - hogy megértessék velük, mennyire remek az ő MLM vállaltuk és milyen kiváló termékeket lehet náluk vásárolni?

Ha az ajánlatod valóban annyira csodálatos - akkor talán sokkal érdemesebb lenne teneked magadhoz VONZANOD a termékeid vagy a jövedelemszerző lehetőséged iránt érdeklő személyeket!

Mi a véleményed erről?

A mindennapi életben szoktál egyáltalán olyan cégtulajdonost látni, aki az utcákat járja és rimánkodik az arra járóknak, hogy vessenek már egy pillantást a portékáira?
Kizárt dolog, így van?

Az illető inkább tanulmányozza és elsajátítja, majd pedig, megtanítja az alkalmazottait is a hatékony marketing módszerekre, amelyekkel a termékei iránt vonzalmat képesek ébreszteni a komoly érdeklődőkben. Majd ezt követően hátradől a foteljében és hagyja, hogy a vásárlói akkor vegyék meg a termékeket, amikor kedvük tartja.

Egyértelműen világos, hogy üzleti szempontból a marketingnek sokkal több értelme van, mint a jelöltkutatásnak. És az eredményes MLM tevékenységnek a TITKA a célpiacunk magunkhoz vonzásában rejlik.

Erre láthatsz most egy példát az alábbi oldalon:
http://karriertipp.hu/europaban_elsok.htm

További ezzel a témával kapcsolatos cikket olvashatsz ITT!

"Az igazi MLM-ezők önzetlen problémamegoldó tevékenységet folytatnak,
nem pedig kétségbeesett rábeszélő próbálkozást."

Nincsenek megjegyzések: