Először is a legtöbb MLM vállalat központi honlapja vagy a termékforgalmazók rendelkezésére - ingyen - bocsátott "klón" honlapok nem néznek ki többnek, mint olyan ravasz internetes cégtáblának, ami tele van csábító ígéretekkel, lelkesedéssel, tengerparton sétálgató emberekkel, nagy halom pénzzel, egy káprázatosan szép autócsodával, akár egy kastélynak is beillő mesés park közepén álló családi házzal és egy rövid cég ismertetővel – no meg egyéb adatokkal és általános információkkal.
Szinte valamennyi MLM céges honlap egymásra nagyon is hasonlóan néz ki, és ugyanolyan kedvcsináló hatással is rendelkezik, ami - egy nagy NULLA! Az érdeklődők nem kedvelik az ilyeneket, már régen beleuntak... (Amikor a látogató már a harmadik ugyanolyan külalakú és azonos információkat tartalmazó honlapra bukkan, szinte reflexszerűen kattint és megy tovább!)
Egy információgyűjteménynek tűnik az egész, hiteles tartalommal, de ennél semmivel sem többel.
Mi a probléma ezzel, merülhet fel a kérdés?
Az a helyzet, hogy az MLM-ezők ezekre a honlapokra vannak utalva, hogy azok adják el helyettük a termékeket, illetve az üzleti lehetőséget - és ezek a honlapok erre képtelenek.
Láthatod, hogy az ilyen honlapok többségét grafikus tervezők, MLM cégtulajdonosok, és webmesterek alakítják ki – nem pedig az ONLINE MARKETINGBEN jártas személyek vagy HONLAP REKLÁMSZÖVEGÍRÓK!
Itt van a probléma. A marketingben tapasztalattal rendelkező személyek és a reklámszövegírók értenek ahhoz, hogyan kell a látogatókból vásárlókat csinálni.
Ha az érdeklődidet mindjárt - elsőre - az MLM vállalat által biztosított "klón" honlapra irányítod, és arra számítasz, hogy majd az ott látottak alapján be fognak lépni hozzád, úgy gondolom, hogy rendkívüli csalódásoknak nézel elébe...
Egy marketing céllal megalkotott honlapnak ugyanis néhány feltételnek meg kell felelnie - és a legtöbb honlap, amelyeket az MLM-ezők az MLM vállalkozásuk népszerűsítése érdekében használnak szinte egyik ilyen feltételt sem képes teljesíteni.
A honlapnak elsősorban tájékoztatnia, de emellett cselekvésre is kell tudni ösztönöznie a látogatót. Arra van szükség, hogy az érdeklődőt gördülékenyen több egymást követő lépés megtételére ösztönözze.
Az a lényeg, hogy a honlapod kapcsolatfelvételre ösztönözze, vagy eltanácsolja az érdeklődőket (a bejárat, vagy a kijárat felé vezesse a jelentkezőket).
A legfontosabb dolog az, hogy címadataik (legalább a nevük és e-mail címük) megadására (pl. hírlevélre feliratkozás céljából) ösztönözze a honlapra látogatókat.
Az embereket a saját nyelvükön, kell tudni megszólítani, és az őket érdeklő témákról kell tudni intelligensen tájékoztatni, ezáltal megkönnyítjük számukra az általunk is vallott értékekkel való azonosulást.
Mi a teendő akkor, ha az MLM céged központi honlapja nem elégíti ki ezeket a szempontokat?
Ne aggódj! Az első teendőd az, hogy egy olyan címanyag begyűjtő rendszert működtess, ami a lehető legjobb minőségű jelölteket biztosítja folyamatosan számodra, mielőtt őket az MLM vállalatod honlapjára irányítanád. Egy kifejezetten a jelöltek regisztráltatására szolgáló oldal segítségével szert tehetsz a jelöltjeid adatait tartalmazó adatbázisra, majd a következő lépésben hozzákezdhetsz az érdeklődőid oktatásának és értékekkel való teljes körű ellátásának - természetesen az igényeik maximális kielégítésének szem előtt tartásával.
Ezzel kiérdemelheted a jelentkezőid bizalmát, megalapozhatod a tekintélyedet, és felhívhatod a figyelmet az egyéni adottságaidra - és egyidejűleg egy valódi tanácsadó benyomását keltheted, szemben az piacon tömegesen jelen lévő – sokak által már unalmasnak tartott - eladó típusú MLM-ezőkkel.
Ha így cselekszel, növekedni fog az eredményességed és egyre kiválóbb emberekkel fogsz kapcsolatba kerülni.
Ehhez a tevékenységedhez találhatsz további ötleteket adó és gondolatébresztő cikkeket ezen a honlapomon:
http://mlmsikertitkok.hu/mlm-trening-cikkek.htm
"Tekintsd az MLM-et egy önzetlen, problémamegoldó vállalkozásnak,
ne pedig egy önös érdekből végzett rábeszélő próbálkozásnak."
ne pedig egy önös érdekből végzett rábeszélő próbálkozásnak."
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése