Tippek, ötletek, meglátások MLM-ezőknek

2008. január 2., szerda

Mi iránt érdemes leginkább lelkesedni az MLM-ben?

Lehet, hogy erre a kérdésre válaszként "kapásból" rávágod, hogy a jogdíjszerű jövedelemszerzési lehetőségért és a termékekért. Első ránézésre tényleg ez tűnik a logikus válasznak. Viszont, ha jobban megvizsgáljuk a kérdést, érdekes következtetésekre juthatunk.

Hány olyan vállalkozót ismersz a környezetedben, akinek vállalkozása a terméke iránti erős érzelmi kötődés miatt ment csődbe? Az MLM-ben sincs ez másként.

Tudom, sokan állítják azt, hogy az MLM-ben a termékek iránti lelkesedés elegendő az eladáshoz. Szerintem a túlzott lelkesedés kifejezetten káros. Ha a leendő vásárlónk nem érti, hogy miért is lelkes annyira a termékeit rátukmálni igyekvő termékforgalmazó, akkor hajlamos azt gondolni, hogy csupán a megszerzendő nyereség reményében teszi mindezt…

Tehát akkor miért érdemes itt valóban lelkesedni, illetve mire éri meg leginkább koncentrálni?

Íme a válasz: A termékek értékesítésére szolgáló marketing módszerben keresendő. Ha szenvedélyeddé válik az értékteremtés olyan formája, amely örömforrást képez számodra azzal, hogy megkönnyítheted másoknak az újdonságok felfedezését, akkor nagyon sikeres is lehetsz abban, amit csinálsz.

A termékek túlzott imádata hosszú távon még akár ronthatja is a túlélési esélyeidet. A figyelmedet is elvonhatja a létfontosságú dolgok megtanulásáról. Ha engedsz a termékek tulajdonságaira vonatkozó részletes információk megismerésére csábító kísértéseknek, nem azokra a teendőkre fogod az energiádat és az idődet fordítani, ami a vállalkozásodat leginkább nyereségessé tenné.

Ehelyett inkább szeress bele abba az érzésbe, hogy az ügyfeleidet olyan termékkel tudod kiszolgálni, amit azok nagyon kedvelnek, és szívesen vásárolnak. Egyébként a tapasztalat általában az, hogy az MLM termékforgalmazók jelentős hányada a cége termékeit nem is fogyasztja rendszeresen…

A lényeg tehát az, hogy a marketing módszerünkbe érdemes leginkább beleszeretnünk! Hiszen azt, amit örömmel csinál az ember, azt egyre jobban fogja tudni végezni, és hamarább ér el benne sikereket. A siker megtapasztalása újabb energiával tölt fel bennünket, és ennek hatására még többet vagyunk képesek elvégezni. Ezt követően az újabb eredmények révén még több sikerélményben fogunk részesülni, és ekkor beindul nálunk is a sikerspirál…

A marketing tevékenységünkre összpontosítás esetén kérdésként merülhet fel az, hogy kell-e félnünk a versenytársainktól?

Van aki mindenféle versenyhelyzettől visszariad. Viszont a legsikeresebb vállalkozók éppen előszeretettel keresik az olyan szakmákat, ahol nagy a konkurencia.

Mi ennek az oka?
Az, hogy ahol nagy a konkurencia, ott nagyok a jövedelmek is. És az MLM egy ilyen iparág.
Ha nem lenne konkurencia, sokkal könnyebb lenne a dolog, de jóval kevesebb pénzt is lehetne akkor ebben az iparágban keresni…

Nagy konkurencia esetén pedig a megoldás az önmagunk megkülönböztethetőségének az elősegítésében rejlik. Erre pedig a legjobb módszert nem más, mint egy igen eredményes marketing rendszer alkalmazása jelenti.

Tanuld meg azoknak a módszereknek az alkalmazását, amelyekkel minél több ember számára teheted ismertté saját magad és a tevékenységedet. Fedezd fel azokat a lehetőségeket, ahol olyan értékeket vagy képes másoknak felkínálni, amit a versenytársaid még nem fedeztek fel.

Ehhez számos ötlettel ismerkedhetsz meg a közelmúltban megjelent, "MLM sikerTITKOK" című e-bookomban.

Egyébként pedig, a konkurenciára azért is szükségünk van, hogy folyamatos ösztönzést kapjuk az állandó megújulásunkhoz. Emellett a versenytársainkat az új megoldások iránti fogékonyságunk szinten tartása, és a szellemi edzettségi állapotunk karbantartása érdekében is a nélkülözhetetlen tényezők között érdemes számon tartanunk.



"Az igazi biztonságot az életben az jelenti számunkra,
ha napról napra érezzük, hogy egyre jobbak leszünk."

Anthony Robbins

Nincsenek megjegyzések: