Tippek, ötletek, meglátások MLM-ezőknek

2008. október 9., csütörtök

Honlap látogatottságnövelő módszer alkalmazása a gyakorlatban

Az online MLM módszereket előszeretettel alkalmazók szótárában kiemelkedő helyet foglal el a honlap látogatottság kifejezés. Ez más vonatkozásban olyannak felel meg, mint a labdarúgó mérkőzések nézőszáma, vagy a TV csatornák egymással versengő műsorainak nézettsége.

Az új MLM 2.0-ás technikák megjelenésének köszönhetően, az online MLM-ezők a honlapjaik látogatottságát növelő eszközök és módszerek egyre bővülő választékával rendelkezhetnek.

Most egy konkrét példát szeretnék erre bemutatni.

Néhány napja a Gazdag Tanácsadó blogon hozzászóltam az egyik számára érdekes témához.

A véleményem közzététele során felbukkanó ablakban észrevettem, hogy lehetőség van a honlapcímem beírására is, amit – az alábbi oldalon látható módon - azonnal ki is használtam.

(Hozzászólásom címe: Európa hátrányban van - 10/05/2008 - 12:19 )
http://www.gazdagtanacsado.hu/lecseszes_a_magyar_tanacsadoknak

Néhány óra múlva, a megadott honlapom látogatottság számláló programja máris jelezte, hogy a fent említett blog címéről is kezdenek érkezni a látogatók.

Javaslom, hogy tűzd ki célként, hogy ezentúl főként az olyan blogokat és fórumokat fogod látogatni, ahol a neveden kívül a honlapod / blogod linkjét is megadhatod. Így egyszerre két legyet is üthetsz egy csapásra:
1. Növelheted az internetes jelenlétedet.
2. Növelheted a honlapod / blogod látogatottságát.

Természetesen ez utóbbinak az is feltétele, hogy a hozzászólásoddal értéket adva hozzájárulj az olvasók ismereteinek bővítéséhez. Ez fogja őket ugyanis majd kíváncsivá tenni, hogy utána járjanak, ki is az, aki ilyen "okos" dolgokat tett közzé.


"Képezd magad profivá a vállalkozói képességek elsajátításában,
és a sokak által igénybe vehető,
hasznos szolgáltatásokban megnyilvánuló értékteremtésben."

Nincsenek megjegyzések: